TVOJA KOŠARICA

empty cart icon

Košarica je prazna

Provjeri nagrade

*slika ne mora odgovarati stvarnom izgledu nagrade.

TEC SEMINARI – Upravljanje servisom

Za uspješno vođenje servisa nije dovoljno biti samo dobar majstor. Polaznici ovog seminara uče o vođenju evidencije, rasporedu rada i akviziciji novih stranaka koje servis nerijetko biraju po ljubaznosti djelatnika. Kvalitetno praćenje naučenog sistema rada rezultira optimizacijom poslovanja i većim brojem zadovoljnih stranaka servisa.

 

Cilj seminara:

  • Polaznik ima nova gledišta na optimizaciju poslovanja
  • Pravilno prepoznaje potrebe stranke i način vođenja komunikacije
  • Zna optimizirati svakodnevne radne procese
  • Kvalitetno usmjerava poslovanje i povećava izglede za razvoj
  • Motivira djelatnike u smjeru davanja prijedloga i ideja za razvoj poslovanja

Sadržaj:

  • Profesionalan odnos sa strankama
  • Zadovoljstvo stranke
  • Pravilno planiranje i provođenje djelatnosti
  • Optimizacija poslovanja
  • Optimizacija radnih procesa unutar radionice
  • Planiranje i provođenje dugoročnih investicija
  • Planiranje razvoja poslovanja

Trajanje seminara: 2 dana

Dostupne termine provjerite na www.tokic.hr/k/edukacija/

4.232 bodova potrebno

Moći ćeš naručiti nagrade čim skupiš minimalno 100 bodova. Imaj na umu da od tog trenutka trebati proći 24 sata, kako bi se sve ažuriralo te kako bi bezbrižno mogao naručiti svoje nagrade.